Regulamentul hotelului nostru

Regulament intern

Dragi oaspeţi,

Dorim să vă oferim o experienţă frumoasa in cadrul hotelului nostru și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastra.

Sosirea și plecarea

  • Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 15.00.
  • Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 11.00.
  • In cazul in care in ultima zi de sejur camerele se elibereaza dupa ora 11.00, se va aplica o taxa suplimentara in valoare 100 lei / ora, TVA inclus (pentru intervalul 11.00 – 14.00)
  • Oaspeții care eliberează camerele până la ora 11.00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare.

Cazare

  • Puteți primi musafiri sau oaspeți în camera dumneavoastră între orele 10.00 a.m. și 10.00 p.m., fără costuri suplimentare. În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 10.00 p.m. - 10.00 a.m., aceștia vor trebui să achite diferențele de tarif și să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare.
  • Regula generală nu permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale și păsări.
  • Orice rezervare este garantata doar prin plata unui avans in baza unei facturi emise de catre societatea noastra comerciala

Siguranța obiectelor personale

  • Hotel Safir este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare.
  • Recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camere și la recepție pentru depozitarea obiectelor de valoare.
  • Hotel Safir pune la dispoziția clienților săi locuri de parcare gratuite. Deşi luăm toate măsurile de precauţie (de exemplu, sistem de supraveghere video), nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor si nu lasati geamurile camerelor deschise.
  • Recomandam utilizarea seifurilor din camera sau folosirea seifului de la receptie care implica lasarea obiectelor in baza unui proces verbal de predare-primire.

Confidenţialitatea informaţiilor

  • Pentru ca suntem in concordanta cu politica de confidentialitate si securitatea datelor cu caracter personal conform Regulamentului UE 2016/679 (Regulamentul General privind Protectia Datelor - RGPD), mentionam ca otice date personale transmise, vor fi folosite de catre Club Safir Hotels SRL doar in scopul ofertarii si procesarii eventualelor rezervari de cazare.

Politica de protecţie a mediului

  • Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens.
  • Detergenții folosiți pentru spălarea și sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fețelor de masă și a halatelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător.
  • Lenjeria și prosoapele se schimbă la trei zile de cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați pe jos sau în cadă.

Program de eliminare a clienților indezirabili

  • Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel, cât și normele de conviețuire socială și cele morale.
  • Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz.
  • Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea si servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Hotel Safir Venus va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.
  • Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din hotel clienții indezirabili.
  • Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.

Pentru orice distrugere sau avariere a bunurilor sau nerespectarea normelor de curatenie si liniste se vor lua masuri în consecinta si se vor achita sumele aferente repararii daunelor produse.

Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă.

Clientul va trebui să respecte atât liniștea în hotel, cât și normele de conviețuire socială și cele morale.

De asemenea, clientul trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lui pe parcursul cazării.

Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz.

S.C. Club Safir Hotels SRL poate schimba aceste conditii oricand prin modificarea acestui anunt. Ar trebui sa vizitati aceasta pagina periodic, pentru a revedea aceste conditii. Anumite dispozitii ale acestor conditii ar putea fi anulate de anumite anunturi sau conditii legale localizate pe anumite pagini ale siteului. Contactati-ne! Parerea Dumneavoastra este importanta pentru noi. Daca aveti observatii sau intrebari legate de politica noastra de confidentialitate, contactati-ne pe adresa: hotelsafirvenus@gmail.com

Creare site web